Isnin, 14 Mac 2011

Kenduri rumah kawan + Ferrari

Salam a' laik . Semalam hampir semua pelajar Kejuruteraan Rangkaian Komputer menghadiri kenduri rumah seorang kawan yang mane abangnye baru saje kahwin. Tahniahh. Rumah kawan Freaky tu sekitar area jitra je dan takde la jauh sangat dengan Perlis. Kenduri semalam membuatkan Freaky sangat teruja kerana kenduri di negeri kedah hampir sama dengan kenduri di Kelantan dan Terengganu yang terkenal dengan menu Gulai Kawah.

Bile sampai je di lokasi kenduri dan setelah bersalaman, kami semua menuju ke khemah untuk menjamu selera nasi dan gulai kawah.
Banyak gile amik nasi n gulai kawah semalam. ni la akibatnye bile dah banyak bulan x dapat melantak nasi dan gulai kawah yang sedap ni.

Membe2 yang dah siap menjamu selera





Lepas habis kenduri, Freaky ade pergi ke pasaraya Cmart kat Arau dan kat sane ade pameran automotif. Banyak kereta yang ditayangkan kat sana dan yang paling mendapat perhatian adalah kereta di bawah

p/s : Puas hati dapat makan gulai kawah + tengok Ferrari.

Comments
5 Comments

5 ulasan:

sarah mohamad berkata...

wohho ! ferarri tuu :)

Freaky berkata...

hak2 cool kan

orang muo berkata...

dah selalu makan nasi rumah pengantin..nak tanya dah kawen ke masih bujang :) kalu belum kawen cepat2 cari calon jgn lama2 membujang.. nak jadi umat nabi kena kawenla he he :D

Freaky berkata...

hehe saya masih single encik. calon dah ade cume masih usaha untuk sediakan nafkah. :)

zaty luvlianncezzz berkata...

owhhhhhhhhhhh...egt g beli keta ferrari td.ehehehe

 
Related Posts with Thumbnails