Ahad, 6 Mac 2011

Aku Lembab :D

Salam. ahaks Freaky sangat lembab sebab setelah lama mencari dan mencari akhirnya baru je jumpe cara untuk buat nuffnang ads float macam kat sebelah kanan blog ni. walaupon skrol ke bawah, ads tetap kekal di position tu.
kalau anda sume nak wat camni, jom usha blog INI

selamat mencube :)

p/s : Harap2 earning akan bertambah dan ramai klik pasni.. aminnn :)
Comments
2 Comments

2 ulasan:

Kak Rosaliza berkata...

eh nama akk kat atas tu..ingatkan ada buat salah apa td. moga freaky murah rezeki n ramai yg klik2

Freaky berkata...

hehe takde la kak. kasi promote sket. terima kasih kak

 
Related Posts with Thumbnails