Isnin, 14 Februari 2011

Tak dapat tidur

Salam. Sekarang pukul 4.05 minit pagi dan Freaky masih x dapat tido.. Nak kate minum nescafe, hari ni langsung x sentuh nescafe sampai takleh tdo ni. Nak kate otak tengah serabut, x de serabut pon dan sangat tenang skang ni.

Jadi kite buat keje / esaimen yang masih x siap.. gile rajin :P

Wat keje principle of instrumentation... cam x caye je wat keje masa ni.

Petang tadi my love datang melawat dan die ade bg keychain Chelsea fc.
Saje nak pamer kat sini walaupon ade blogger yang menyampah dengan Chelsea.
Thanx ernie my love :)

Ok mahu bersantai2 dan menikmati katil yang lembut sambil blogwalking.. tata :)

p/s : Saya sgt2 sayang Ernie Musliana ... ok jom muntah dengan statement jiwang ni :P

Comments
6 Comments

6 ulasan:

ADfeez berkata...

hahaha tape.. aD sokong chelsea gak... hahhaa.. kita geng!! :)

Freaky berkata...

haha naseb bek ade gak geng.

Sca Ndx berkata...

aku tak sokong mane2. hehe

MiZi berkata...

arrrr.. xsuke chelsea!!!! eh... sejak bila aku minat bola... hek3...

nelly berkata...

wah .pagi2 buta sempat lagi update ..fuyo0 ..

Freaky berkata...

sca : naseb bek x sokong mane2 side

mizi : haha mizi suke ape je?

nelly : sempat je ni

 
Related Posts with Thumbnails