Khamis, 17 Februari 2011

Semalam + hari ini

Semalam ade makmal micro processor dari pukul 8.30 - 11++ malam.
lama gile lab semalam, hampir 3 jam.. kalau ikot jadual hanya sampai
pukul 10.30 malam je tapi extend punye extend dan ramai sangat yang bertanya
maka habis dalam kul 11++ gak... tensenn


Lepas habis lab, Freaky ikot kawan2 g dinner sambil layan tgk gusti kat kedai makan.
Oh ye The Rock is cookin kembali ke dunia gusti :D

Lepas habis dinner dalam pukul 3 pagi pergi ke changlun untuk tengok perlawanan
bola antara pasukan Barcelona dengan Arsenal..
Isk isk Barcelona kalah kepada Arsenal..
Sampai di kediaman dalam pukul 5 pagi tadi.

Hari ni takde kelas sbb banyak kelas cancel hari ni kerana ade majlis ape tah. Jadi sepanjang hari ni asik tido je.. Qada yang tak tido semalam.

============================================================



Petang tadi ade bukak nuffnang dan sangat kecewa sebab masih takde income sesen pon setelah banyak hari tak dapat... takde orang klik ads Freaky upanye :( tapi takpe la.. teruskan berblog macam biasa dan selalu klik ads setiap kali blogwalking :) InsyaAllah nanti ade la rezeki tu...

p/s : entry yang tah pape ni.. sbb takde idea sangat
Comments
13 Comments

13 ulasan:

ezzyra berkata...

xde keje btol korang...demi bola..snggup tol...xde iklan kot...cmne mau klik2..

nelly berkata...

haha ..
memang tak de kerja kan ?

tapi , bab duit tak masuk tu , Nelly lagilah tak faham nuff ..:D

Freaky berkata...

azi : haha bola kottt... isk isk iklan takde

nelly: keje tgk bola... x paham nuff gak

PendekarPetai berkata...

relax la bro, aku tau ko barca kan?? jgn kecewa... hahahaha

PendekarPetai berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
.: lalala :. berkata...

wargh. semalam pon layan gusti. haa.

jemput singgah blog =)

Freaky berkata...

pendekar : haha ciss nnt menang la balek kat home

lalala : oh baik

Cik Mulat berkata...

sabar tau..insyaallah..ada sampai rezeki awk ad lah nnti..

Cik Mulat berkata...

sabar tau..insyaallah..ada sampai rezeki awk ad lah nnti..

Freaky berkata...

tengah sabar la ni

NuSaNa NoSa 91 berkata...

bestnya xde kelas.. jeles~~ T__T

Freaky berkata...

kelas xde mesti la best

HAFIZAL berkata...

betul..i sokong..teruskan berbloging

 
Related Posts with Thumbnails