Selasa, 22 Februari 2011

Kepenatan



Salam. Sekarang dah pukul 3.30 pagi dan Freaky baru je habis study subjek micro Processor. Badan dah sangat penat buat masa ni dan pagi nanti ade kelas pukul 8 pulak..

Tadi masa dinner makan nasi goreng udang. Rasanya tak sedap dan menyeksakan kerana Freaky sangat x pandai dan sangat tak suke buang kulit udang masa makan. Perasaan lapar yang membuak buak + tensen buang kulit udang = Tensen berganda.

Secara tibe2 teringat makan Steamboat bersama kekasih pada malam hujung minggu hari tu. Bayar rm10 dan makan la banyak mane pon steambot, makan sampai muntah pon bole.

Sekarang ni tak rasa nak makan sbb badan dah sangat penat dan mahukan katil yang lembut ditambah lagi dengan pendingin udara yang sejuk... :)
Comments
5 Comments

5 ulasan:

SaYraH WonDerLanD berkata...

Kalau malaz kopek kulit udang tu mkn ja sekali ngan kulit ..buang je kepala ngan ekor..hakhakhak aku sll buat camtu. Tak taw la apa efffect nya

zalizalu berkata...

effectnya, korang akan sakit perut... hahahaha.. err, ni sarah si dj tu ker?

Freaky berkata...

sarah : aku x suke la makan cetu sarah

piokruba : hahaha aku setuju tu piok

JR Shoppe berkata...

Kalau dah kepenatan, tidur-tiduran lah...

Freaky berkata...

baik jr.. kene study dulu

 
Related Posts with Thumbnails