Selasa, 1 Februari 2011

Dapat coklat

Salam. Semalam semua kawan Freaky telah pulang dari Langkawi. Dalam ramai2 tu ade jugak seorang yang baik hati dan sudi membelikan sesuatu untuk Freaky sepulangnya dari Langkawi.

Haa ni la ape yang die beli.. Freaky suke coklat so sangat hepi dapat coklat ni.
Sebenarnye sangat mengidam Daim tapi dapat yang ni pon tape la. Syukur ade
kawan yang sudi bg coklat kat Freaky :)

Jom tengok sape la yang baik n sudi beli coklat kat Freaky ni. Orangnya sangat hensem dan pandai pulak tu dalam kelas Freaky.

Nama die Zulkhairi dan Freaky anggap die sbg Abg sbb die ni tua 2 tahun dr Freaky.
Die lepasan Diploma dan sambung Degree brsama Freaky dalam bidang yang sama.
Anyway Terima Kasih banyak2 Zul

Hari ni takde buat ape sangat. Tadi tengok2 assignment je, tengok je tau tapi tak buat2 pon.
Sekarang tengah dengar lagu dan jap lagi nak pergi bersenam sket sebab ade kawan Freaky komplen yang Freaky makin tembam :( ... adess tak nak tembam jadi kene kurangkan makan dan rajinkan diri bersenam. Wish me luck k ? :P


Comments
7 Comments

7 ulasan:

uglyduck berkata...

bersenam dpn lappy j la..hehehe

Azreen Amran berkata...

wah dapat coklat!!! fevret tuh!

Misz Mas. berkata...

selamat menjamu selera~~hehehh.nak cket!haha

ADfeez berkata...

wah... nk jugak... heheheh ;D

nelly berkata...

Coklat ! suka !!!

Freaky berkata...

uglyduck : hahaha

azreen : same la

misz mas : yg ni taleh bg

ad : haha yang ni org bg bro

nelly : suke gak

SaYraH WonDerLanD berkata...

Kacak !!!!

 
Related Posts with Thumbnails