Rabu, 5 Januari 2011

Ha Ha Ha

Salam sowy lama tak update blog ni. Maklum la kelas agak pack sem ni dan agak bz sampai lupe nak update blog. Kelas setakat ni ok je dan banyak lagi subjek yang belum mule belajar dengan serius sbb ni masih minggu pertama. Kawan2 aku pon ada lagi yang masih x balek ke kampus sbb masih duk enjoy kat umah.


Hehe snap masa diorang tgh khusyuk duk sembang.

Semenjak aku beli air-cooler dan letak kat dalam bilik, ramai plak yang datang lepak dan borak2 dalam bilik aku bile waktu siang hari. Haih bile ade air-cooler ramai plak lepak tapi tape la jadi meriah sket bilik aku yang kecik ni.

Khusuk duk sembang depan air-cooler. duk sembang sal komputer,
blog, internet dan macam2 lagi

Yang ni plak sedap benar duk tdo . adoii

Haha macam2 perangai kawan2 aku ni dan aku sangat sayang mereka. emmm sebenarnye takde idea nak citer ape so ni je la yang dapat post kali ni... :)

Kalo kelas takde waktu lewat petang, my love akan drive dan bawak g jalan2 :)

p/s : Sory banyak bende yang nak tulis x ikot susunan



Comments
5 Comments

5 ulasan:

Sca Ndx berkata...

last sekali suweet lah. hee

Freaky berkata...

hehe thanx bro

NuSaNa NoSa 91 berkata...

sweetnya~~ ^_^

Freaky berkata...

hehe thanx :)

sonnet™ berkata...

urgh,rindu unimap T___T

 
Related Posts with Thumbnails