Isnin, 31 Januari 2011

Gembira

Salam. Tajuk entry ni gembira sebab tadi banyak bende yang gembira berlaku daripada petang hingga la waktu malam.

1. Gembira sebab kawan2 yang pergi bercuti ke Langkawi telah selamat pulang ke jeti kuala perlis tadi dan Freaky yang ambik diorang.

2. Gembira sebab ikan laga yang classmate amanahkan untuk Freaky jage sepanjang cuti CNY ni berubah kaler dari pucat kepada warna yang lebih terang seperti dalam gambar di bawah.
Sebelom ni ikan ni kaler pucat je skang ade kuning n biru dengan jelas.



3. Gembira sebab makan malam tadi sangat sedap. walaupon selalu makan menu tu tapi x tau kenape malam ni menu tu bole jadi sedap. Alhamdulillah :) mungkin kerana Freaky makan dengan abg senior yang hensem kot :P


'=====================================================

Oh ye cakap pasal gembira. hari ni tarikh 31 dan sudah 8 bulan kami bersama... Semoga hubungan ini sampai ke jinjang pelamin dan berkekalan selamanya :)

Huk huk nape muke dalam pix ni nampak mcm tgh marah je ? emm :P

I love you
Comments
10 Comments

10 ulasan:

ieka hassim berkata...

gud luck bro with ur rlationship!huhu..=))

NurSolehah berkata...

semoga bgier selalu... InsyaALLAH ke jinjang pelamin ye... :)

JR Shoppe berkata...

JR pun gembira sebab mulai tengah malam ni harga petrol naik lagi....

Freaky berkata...

semot : terima kasihh

nursolehah : aminn :)

jr : hahaha adoii jr itu pon nak gembire ke?

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Tahniah... Moga cepat2 mkn nasi minyak.

Sca Ndx berkata...

sweet doe awek ko.
moga ke anak cucu :)

KizZ berkata...

Yeahaaa..Gembira sebab demam dah semakin surut yuhuu..

Jom sini,
Tong-tong duit,pelik ke?PArt ii

uglyduck berkata...

moge gembira sokmo deh..=]

Freaky berkata...

miss : owh aminn :)

sca : wah terima kasih bnyak2

kizz : mujur la da sembuh

uglyduck : terima kasih banyak

SaYraH WonDerLanD berkata...

aminn...
smg berkekalan hendaknya dunia akhirat

 
Related Posts with Thumbnails