Jumaat, 14 Januari 2011

Aku Jatuh Cinta

Aku jatuh cinta tapi bukan dengan perempuan lain. Aku jatuh cinta dengan 1 gadget ni yang dipanggil Android Tablet pc dan aku mesti dapatkannya pada esok hari.


Android Tablet pc ni gune Android operating system daripada Google. Ahhh malas la nak citer pasal spec die, cukup sekadar nak bawak g mane2, on9 dimane2 dan bole bole layan media mcm komputer lain..

Harga RM 350 - 450

p/s : Tak sabar nak beli esok :P .. InsyaAllah esok akan balas sume kunjungan dan blogwalking dan komen pada entry kawan2 blogger sekalian.. malam ni line slow.
Comments
6 Comments

6 ulasan:

ezzyra berkata...

smart giler....

AM berkata...

mmg best gadjet ni.. hihi..

ANATI SOKI berkata...

style kooot!! dah beli tuh. pass ar sini sama.. waklakakkaka

JR Shoppe berkata...

cute & cheap...

Freaky berkata...

azi : haha suke

am : hui da test memang best am

anati : hehe tamao pass

jr shop: stylo tu yang menarik :)

sarah berkata...

Dah beli ke??? amboi jeles akak! akak ingat pun nak rembat gak

 
Related Posts with Thumbnails