Khamis, 9 Disember 2010

Yeaahh TAG

Salam. hehe aku kene tag oleh ernie musliana ... :P so post ni pon pasal tag gak..


1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
-Laptop, henset, orang trsayang

2. Benda terakhir yang korang beli menggunakan duit korang sendiri?
-Tadi aku beli kopok lekor

3. Di manakah tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
-Tak tau la den

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
-in luv with my Ernie Musliana :)

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
-Takde limit

6. Di manakah korang selalu berjumpa kekasih korang?
-setakat ini di perlis, kedah. bile dinda na datang trganu ni? :PPP

7. Novel / buku / majalah terakhir yang korang beli?
-Hardware Magazine

8. Apakah nama penuh korang?
-Muhammad Firdaus bin Abu Bakar

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
-Tak tau la

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
-Sape yang nak jmpe dengan aku

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
-Hostel basuh sendiri, rumah lak kadang2 je

12. Di manakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
-Syurga.. amiinn

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
-suke pelok

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang?
1) die sangat penyayang
2) Sangat cantek bile senyum / gelak
3) Mempunyai tahap kesabaran yang tinggi

15. 5 benda yang korang sangat sayang dalam hidup korang?
-my Laptop
-my Walkman
-my wide screen Monitor
-my teddy named buncet jr which is given by her:)
-My hair

16. 3 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
- Begging - Madcon
- Secret - one republic
- To the end - MCR

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
-23 Ogos 1990. ari tu sambut kat unimap je

18. 7 orang blogger yang korang nak tag?
- nak tag azi, sca ndx, dann hehe sape yang bace dikire tag.

19. Cerita sikit blogger pertama yang korang tag
-Budak kelas aku
Comments
2 Comments

2 ulasan:

erniemusliana berkata...

nu 6 tu abg tiru sayang.!!wekk :P

Freaky berkata...

hehehe alaa tu pon na brkire :P

 
Related Posts with Thumbnails