Jumaat, 24 Disember 2010

Topup

Setiap minggu ( Naseb aku x setiap hari ) duit pasti dikeluarkan untuk membeli topup.
Biasanye beli topup yang RM10 je, kalo takde duit sangat beli yang RM5, Kalo rasa sangat kaya plak topup RM50.


Cepat salin no tu dan topup.. sape cepat die dapat

Kalo dalam sebulan, agak2 berape ringgit dihabiskan untuk beli topup ye ? Biasanya aku habis dalam RM50 je sebulan dan setakat ni tak pernah lebih RM70 sebulan.

Bende yang paling hebat sekarang, budak sekolah belanja untuk beli topup lebih banyak daripada orang yang mempunyai pekerjaan. Aku pon tak tau dr mane diorang dapat duit beli topup banyak2. Ada gak budak sekolah yang gune sampai 2 atau 3 biji henpon. tatau la na gune masa mane sume henpon tu.

Kecik2 da teringin nak ade henpon sendiri.
* gamba dr internet *

Lepas topup RM10 td, aku pon landing la atas sofa nak golek2 tapi diganggu plak oleh kuceng aku.. Miau aku yang datang ni kami sekeluarga panggil die * askar * sebab die hyper active dan sangat nakal.

Ni la si askar yang gangu aku landing. ade je aku tdo atas sofa, mule la nak manje baring atas dada aku sambil ciom muke...

p/s : maaf isi post berterabur sbb tade idea tetap :)

Comments
0 Comments

0 ulasan:

 
Related Posts with Thumbnails