Jumaat, 10 Disember 2010

Selamat bercuti

Salam, bile cuti takde ape sangat nak diceritakan kat blog sbb cuti aku takde la menarik sangat macam cuti korang sume. Mungkin ada diantara korang yang pergi bercuti ke suatu tempat pelancongan bersama ahli keluarga ataupun dengan kawan2.

Bagi aku tiap kali cuti, mesti duk rumah je sebab family aku ni especially ayah aku ni susah sket nak amik cuti untuk pergi holiday bersama keluarga. Bukan opis yang susah untuk amik cuti tapi memang ayah aku tasuke sangat amik cuti. aduii !!!

So cuti kali ni aku stay rumah sampai la bukak sem depan bulan 1. Nak g golek2 sambil tgk tv dan lepak2 selagi yang boleh :)

Selamat bercuti kepada anda semua.

p/s : Takde idea nak citer ape :P
Comments
1 Comments

1 ulasan:

aujiiiiii berkata...

have an awrad and tag for you (: visit mine okekk !

 
Related Posts with Thumbnails