Rabu, 15 Disember 2010

Linkin Park

salam. Hari ni bangun tengah hari dan tengok dalam rumah, mak n ayah da tade g keje.
So aku g dapur untuk usha makanan. Mujur mak ade goreng nasi dgn telor sekali.
Lepas makan tak tau nak buat ape, jadi aku pon godek2 almari lame dan terjumpe
1 cd artis fevret aku iaitu Linkin Park album Meteora.



Lagu fevret aku : Numb , Don't Stay, Faint, Papercut, One Step Closer,
Crawling, Forgotten, By Myself.

Dah lama gile x dgr lagu linkin park ni. Aku pon amik cd tu dan g pasang kat sistem.
sambil men fb, dgr lagu linkin park, n msg dgn org.



Ahhh cuti memang menarik walaupon bosan sket sbb bosan tu merupakan nikmat
yang takkan dapat bile kesibukan melanda.

Cuti ni keje aku adalah mencube setiap sistem operasi yang ade dalam dunia komputer
antaranya keluaran drpd Linux, Microsoft, Google. Aku nak cube main sume sistem
operasi dalam cuti ni.

Tu je untuk setakat ni. kalau ade g jalan2 ke mane, aku post akan post dalam blog.

p/s : 1 hari, 1 sistem operasi, 1 hacking :)
Comments
0 Comments

0 ulasan:

 
Related Posts with Thumbnails