Khamis, 16 Disember 2010

Lalalala

Salam. hr ni mcm biase la bgn lewat dalam pukul 11 pagi. Bangun cuci muke
dan twos cari nasi yg aku bli subuh td. Aku mkn dgn 2 org adek aku yang mana
mereka ni tolong buat air.

Dalam kul 1, mak baru pulang dari meeting kat Kuala Terengganu. Mak bawak
balik sotong celup tepung yg dibeli kt Penarik ( jalan nak g ke kuala terengganu ).
Kami sume makan dengan gembire tapi si ayah takde di rumah kerana ade urusan
di pejabat.

Sotong celup tepung.. dap !!

Tengah sedap duk makan, mak sedara lak bertandang kat umah lepas die baru
saje pulang dari mengajar. Die beli Cekodok pisang ( loghat pantai timur : Jemput Pisang )
Habis je sotong celup tepung td, twos mam Jemput Pisang lak. ngeeee ari ni pasal
makan je. Ntah petang ni na makan ape lak tatau.

Jemput Pisang

Pada waktu petang lak aku bawak anak kucing g kat klinik haiwan sebab
badan anak miau tu berkurap. Bile da sampai kat klinik, Doktor takde pulak
atas urusan tertentu. Aku pon balek la dengan kecewa, esok aku akan ke klinik
haiwan lagi untuk kasi anak miau aku sembuh drpd kurap.

Aktiviti biasa pada hari ni adalah on9 dan sms jep :) .. adesss seronoknye cuti.


p/s : Apsal ramai turun ke Key"EL pada cuti sem ni ??? siot tol =_=
Comments
7 Comments

7 ulasan:

ezzyra berkata...

termasuk la aku...aku pon kt kl ni...hahaha

Freaky berkata...

haha tau doh mung ni..

ezzyra berkata...

hahaha...ni bru aku g...penang jah hok aku g skmo...hahah

Freaky berkata...

hoho yo la tu azii..

. perempuan sewel . berkata...

kl semak je ! meh perlis lah . haha ."P

. perempuan sewel . berkata...

kl semak je ! meh perlis lah . haha ."P

Freaky berkata...

haha btol tu.. adesss

 
Related Posts with Thumbnails