Ahad, 26 Disember 2010

Gila !! :D

Definisi gila menurut Albert Einstein : gila adalah melakukan hal yang sama tetapi mengharapkan hasil yang berbeza

Tu menurut Albert Einstein, menurut aku lak..... emm tatau la na kate ape.

Ok ape yang aku nak gtau adalah aku mungkin sedikit gila. Nape aku kate kat diri sendiri gila ? Sebab :

- Sedang aku duk senyap, dengan tibe2 aku gelak tak tentu pasal
onion-73

-Bile aku duk depan cermin. tibe2 je rasa nak jelir kat muke sendiri
wuek

- Kadang2 bende remeh yang dibuat oleh adek aku, aku jadi cepat sangat marah. Ada ketika masa aku x buat pape, perasaan marah tetibe je ade.
onion-34 ngeselin

- Duduk termenung / mengelamun selama 30 minit

- Sejak duk rumah ni, banyak jugak buat bende gile macam tak tido malam, buli adek kecik, dan td membebel kat ayah :(
http://www.laymark.com/i/o/33.gif

- Masa mandi pulak hampir 45 minit

- Tibe2 rasa nak letupkan rumah sendiri.
http://www.laymark.com/i/o/59.gif

Ok tu je sebab2 nape aku kate aku gila. Tapi dalam gile aku pon, aku masih bole fikir dengan waras dan takde la bertindak melulu..
ngeselinwuek
Comments
5 Comments

5 ulasan:

Ahmad Tajuddin Abdullah berkata...

huhu,berisi-isi hang skang ni firdaus....x diet ke??

hehe...

Freaky berkata...

x diet la ata. hehe

fathiyyahISMAIL berkata...

ohh kita hampir sama . mandi lama + mengelamun + tibe2 rase nak gelak ~ ohh gilakah kita ? +_+

Freaky berkata...

bole jadi gile :D

Zul Fattah berkata...

gilo palo.. demo mandi 45 minit?
buat gapo boh lamo-lamo dale bilik air?
eee?

 
Related Posts with Thumbnails