Ahad, 5 Disember 2010

Dinner

Salam :) Exam sudah habis !!! Exam sudah abis !!!
Ok bile exam abis, kene la rileks2 dan lepak2 sket
Semalam dalam kul 11 malam, aku join membe2 g dinner kat kuala perlis.
Yang syoknye ramai jugak la yang folow termasuk gurl kelas aku.

Dah lama x makan ramai2 cam semalam.
Bile kuar ramai2, rasa hapening lak, syok, meriah dan banyak lg.
Tapi gurls ni bukan makan sangat pon, mam satay je, tu pun tade banyak sangat.
Diorang kate da makan sbelom nak kuar ni.

Yang berselera makan dak laki la. macam2 lauk order sampai penin na makan ape.
Sambil makan, borak2, gelak2, ngumpat itu ini. :D

Berselera betol diorang ni makan. hehe

Gurl kelas aku yang turut join semalam

Ade org kontrol macho kat depan makanan. huhu.
makan semalam sangat best. Nasib x amik ikan bakar.



Ni plak pix masa aku brekfast pagi tadi.
Lepas brekfast, g jalan2 kat kuala perlis dan snap pix.

Sebelum balek rumah, kene la jalan2 perlis dulu walaupun perlis ni tade ape.
Balek rumah bole duk rilek2 dan jalan2 kat trganu plak sambil makan kopok lekor dan jalan-jalan di tepi pantai yang sangat indah.
Tu je setakat ni. tata n salam
Comments
7 Comments

7 ulasan:

ezzyra berkata...

oit...nk gmbr boleh?

Freaky berkata...

berape banyak kali minta daaaa

ezzyra berkata...

hahaha....sume tmpat aku mntak...haha

Freaky berkata...

haha adoi.. aku sikit jah ado

SaYraH WonDerLanD berkata...

hahah
akhirnya abeh pon exam ko

aujiiiiii berkata...

waa . sume dah enjoy2 . budak spm masih berteleku di meja belaja , tk merdeka lg . wahhhha

Freaky berkata...

hehe 6t enjoy la

 
Related Posts with Thumbnails