Isnin, 20 Disember 2010

Blog baru

Salam. Disebabkan aku taknak campor ( minat ) dan ( aktiviti dan perasaan ) di blog ini, jadi aku membuat 1 lg blog yang hanya mengenai ( minat ) aku terhadap komputer. Manakala blog ini akan terus di-post oleh aku mengenai aktivi dan perasaan harianku.

address : http://freaky-computer.blogspot.com/

Takde ape yang menarik pun, hanya sembang kosong jep. Kalo rasa menarik folow la, Kalo x menarik, nak maki bole :D

Aku wat camni sebab aku x nak lak orang komen blog aku ni banyak sembang pasal komputer memandangkan aku ni memang gile komputer pon.

So dengan cara ni minat dan aktiviti dipisahkan agar blog ni takde la bosan sangat :)

Comments
4 Comments

4 ulasan:

ezzyra berkata...

rjinnyo nk bwt blog byk2..haha

Freaky berkata...

2 jah. mano ado banyok

SaYraH WonDerLanD berkata...

gileeeeeeee ah
aku satu blog pon bersawang..

Freaky berkata...

hahah ko memang sarah

 
Related Posts with Thumbnails