Jumaat, 17 Disember 2010

Besut Hujan

Salam. Cuaca yang paling aku suke adalah bila hujan turun
membasahi bumi dan dan angin2 sepoi2 bahasa yang sejuk
menyapu tubuh badan ini.

Hari ini, Hari jumaat, hari hujan. Hujan turun sejak awal pagi
lagi dan masih tak berhenti hingga sekarang dan aku harap
malam ni pon x henti lagi.

Yang best pasal hujan adalah tido dan tarik selimut.
Sekarang kan musim cuti, so takde ape sangat nak pikir.
Letak je kepala kat atas bantal konpem lena punye.

Ni lak gamba sekitar rumah aku. erm jalan raya x sibuk sangat sebab
hujan kot. Langit gelap je sbb ujan turun dgn lebatnye.. Sejokk !!!

K la , mau golek atas katil dulu. tata all :)

p/s : Wish some 1 here to hug me tightly
Comments
0 Comments

0 ulasan:

 
Related Posts with Thumbnails