Selasa, 16 November 2010

Post + Tag !!!

Salam. dah beberapa hari x tengok blog sbb bz sket. bz dengan study, jalan2, enjoy, dating dan study lagi. Dalam tengah bz study dan tension mule terasa, aku dan kawan2 pergi jalan / overnite kat alor setar, kedah. Kami bertolak dr kg wai dr kul 5 petang dan balek pada pukul 6 pagi hari berikutnye :P . G alor star xde ape nak buat sangat, sekadar jalan2, makan mc D , karoke dan jalan2 lagi untuk ilangkan tensen. Makan mc D = sia2 usaha aku jog untuk kurus :P .

Ehem mc D. aku makan beger spicy chicken mc Deluxe je demi
menjaga badan supaya x naik balek :P

Membe2 yang turut sama lepak2 di mc D

Aku yang sangat Bajet bergambar di dataran kat alor star

Ok tu pasal jalan2 kat alor star. Semalam pula pas abes wat math sampai petang, aku datang kediaman UniMAP Wang ulu sebab malam nak g kuar makan dengan my Love :)
Kami jalan2 kat dataran kangar sebab die nak usha shawl yang dijual kat ctu.



feewwwiiitt :) I Love you Ernie Musliana

Ok skang Pasal TAG lak. aku di Tag oleh Egie :P

ape bnda pling penting dlm hidup?
-Komputer / Laptop / system / Hack

bnda terakhir bli pkai duit sendiri
-Makanan, Luch with my love just now :)

tempat ingin mengadakan mjlis perkahwinan dan tema
-Tempat mesti la umah pengantin laki n perempuan. Tema tatau la. x pikir lagi

adakah anda sedang bercinta?
-Semestinye !!! Saya cinta kekasih saya :)

berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
-Tiada batasan masa dan waktu.

novel/bulu/majalah terakhir yg korang bli
-Hardware Magazine n Majalah pc

antara mak/ayah,mak lebih mesra?
-Biasa je

namakan org yg korang btol2 nk jmpa dlm hidup
-Rasulullah s.a.w
-Linus Torvalds (Linux Founder)
-Bill Gates (Microsoft Founder)
-Membe2 Hacker

adakah korang bsuh bju sndiri?
-Memandangkan mesin basuh tade. so basuh gune tangan je la. Yes, saya basuh baju sendiri.

tmpat yg korang btol2 nk pegi
-Masjidil haram
-Central Intelligence Agency Headquarters at Langley, Virginia, USA.
- Canonical Company, UK ( Ubuntu )
- Silicon Valley ( Microsoft )
-Putrajaya
-Melaka
-Low Yatt Plaza
-Banyak tempat nak pergi sebab suke jalan2

pilih 1...peluk @cium
-Nak kiss :P

3 bnda ttg org yg tag korang
-ceria
-pendiam
-baik hati

bila tarikh lahir dan kt mana smbut thun lpas
- tarikh lahir saya rahsia ye. hahaha. yang tau dan wish befday hanya kawan2 n my love je

nk tag...
-Ernie Musliana
-Pastu sume yang bace post ni anda dikire kene TAG. hahaha :P

Setakat ni saje kali ni. jumpe lagi. :)




Comments
6 Comments

6 ulasan:

h.a.n.i.S.a.h.i.S.m.a.i.l berkata...

x try beger mcd yg bru tu ke?;p

Freaky berkata...

ta try pon. men order jep :P

SaYraH WonDerLanD berkata...

ala aku malas la tag2 ni
wakakakakaa
laen thn la aku buat

Freaky berkata...

suke ati ko la sarah. haha

ezzyra berkata...

sape tag ko ea...mau knal la...muhahahaha...

Freaky berkata...

caittt azi

 
Related Posts with Thumbnails