Ahad, 7 November 2010

Kelate :)

UniMAP memulakan cuti awal selama 3 minggu sebelum membenarkan para pelajar menduduki peperiksaan akhir semester. Yeaaa dan pada hari selasa yg lepas aku dan 3 orang kawan aku pergi melawat negeri kelantan @ kelate :D . Aku pergi untuk bersiar-siar sambil menemani seorang kawanku yang pergi ke sana untuk berjumpe dengan kekasih die.

Masa odw nak g kelate tu, tersangat banyak dugaan yang kami tempuh. Antaranya air banjir yang melintas jalan dengan paras yang tinggi, banyak jalan ditutup kerana banjir dan juga nombor plate kerete hilang akibat mengharungi air banjir di atas jalan. Setelah berhempas pulas dan kuatkan semangat, kami sampai di kelate pada lewat malam dan kami tinggal di rumah salah seorang kawan kami.

Di kelate, kami pergi jalan2 ke kota bharu, machang, tanah merah, pantai bachok dan banyak tempat lagi. Jum tgk gambr percutian kami yang x berape nak cuti. huhuhu

Ni kami makan di pantai bachok sambil menghirup angin pantai
yang segar dan sejuk.

Da sampai di kota bharu dan berada kat stadium kelate

Ni kat Kelantan Trade Centre. maaf pemandangan tak cantek :P

Di depan kafe Kelantan Trade Centre.. tempat penyokong
kelab bola sepak kelate.

Ni time mandi manda di kolam kat sebuah hotel yang besar di kota bharu.
Kami masuk secara haram dalam hotel ni semata-mata untuk mandi.
hahahaha sumpah syok. perasan check in hotel tapi hakikatnye x :D

Ok tu je ape yang aku nak share sepanjang aku g kelate. sebenarnye banyak lg tempat kami pergi tapi lupe na snap pix sbb excited sangat. Kelate dan banyak berubah dan semakin maju.
Lepas abis final exam nak g jalan2 kat laen plak, sape yang sudi bawak jalan2 bole la join sekali.


Comments
2 Comments

2 ulasan:

ezzyra berkata...

wah...g klate....wiwit...negeri aku 2...hahaha

Freaky berkata...

hahaha sedap g jale kelate

 
Related Posts with Thumbnails