Sabtu, 13 November 2010

Jogging :D

Salam. Hari ni sesuatu yang ajaib telah berlaku pada diriku ini. Setelah banyak bulan meninggalkannya, pada hari ini aku melakukan kembali keajaiban. Keajaiban yang aku maksudkan adalah berjogging. Last aku jogging pada beberapa bulan yang lepas dan apabila aku jog pada petang td, aku begitu gembire. hahaha nonsense betol.

Ok nape tibe2 je aku nak jog pada hari ni ? ape kes ha ? haaa berikut adalah sebab-sebab nape aku keluar rumah untuk jog :)

- Semalam mak datang perlis. Mak duk bising sebab muke nampak bulat sangat

- Ayah aku terpegun apabila melihat perubahan yang mendadak kat muke n badan aku

- Kekasihku ( Ernie Musliana ) mengatakan badan aku makin BULAT :(

- Perasaan aku secara tibe2 mengatakan " aku kene kurus balek "

Tu la sebab2 aku jog. selain jog, aku kurangkan makan dalam 2 / 3 hari ni dan akan berterusan sampai la badan aku x nampak BULAT .

Oh ye petang tadi aku jog kat satu tempat yang dinamakan Bukit Kubu. Tempat ni memang sesuai untuk jog sebab trek jog dah disediakan dan pemandangan juga sangat indah kat situ contohnye ade bukit2 dan pemandangan ijau.

Tadi aku lupe nak bawak henset untuk amik gambar pemandangan bukit kubu. InsyaAllah esok aku akan uploadkan gamba pemandangan kat situ. Bukit Kubu dekat je dengan kolej kediaman UniMAP kg Wai dan memudahkan aku untuk keluar berjogging.

Ok sampai sini je post pasal jog. see ya later. salam

Comments
11 Comments

11 ulasan:

ezzyra berkata...

xde bkti...hahaha

eqbalzack berkata...

sana tak banjir ke?

Freaky berkata...

azi : x de bkti apo ?

eqbal: banjir x sampai kawasan ni. kat kangar bru banjir tp da reda lama

ezzyra berkata...

ho la...xde bkti...xde bkti mu g joging...hahaha

shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] berkata...

shekechik nak gemukk...hehe

Freaky berkata...

azi : ampess memang aku g jog la

she : ok tp sy tetap na kurus

ezzyra berkata...

hahahaha...:P...cpt ltak gmbo...siyes aku tringin nk g bkit kubu 2...

SaYraH WonDerLanD berkata...

hahaha
ko jog kat ane wes??
apsal ko x masokkan nama aku n atie sekalik..

gileeeeee mendadak ko tawu x perubahan ko??
skang ni bertambah tambah bulat ke woi??! gilee

SaYraH WonDerLanD berkata...

hahaha
ko jog kat ane wes??
apsal ko x masokkan nama aku n atie sekalik..

gileeeeee mendadak ko tawu x perubahan ko??
skang ni bertambah tambah bulat ke woi??! gilee

SaYraH WonDerLanD berkata...

hahaha
ko jog kat ane wes??
apsal ko x masokkan nama aku n atie sekalik..

gileeeeee mendadak ko tawu x perubahan ko??
skang ni bertambah tambah bulat ke woi??! gilee

Freaky berkata...

sarah : hehe aku tau perubahan aku tapi aku x tau lak da tahap kritikal. hahaha. nama ko dan atie ? hahaha

 
Related Posts with Thumbnails