Rabu, 20 Oktober 2010

Sembang Kasanova

Masa tengah lepak-lepak , ade perbualan menarik yang aku rasa nak kongsi kat cni. membe aku sbg A, aku sebagai F dan seorang membe aku yang aku anggap sebagai kasanova ( K )

A : aku ade mslh la dgn awek aku skang ni. Dulu time aku ajak kua ja die terus on, lo ni banyak alasan die bg time aku ajak kuar. risau tol aku.

K : Meh aku habaq kat hang sket. hang kua dengan awek hang naek apo ?

A : Moto arr, baru romantik sket

K : awek hang kuaq dgn membe dio naek apo ?

A : moto tu jarang kot die naik. banyak dengan kete la

K : Hah bende senang je, kalo hang nak awek hang kuar dgn hang semula macam dulu, hang angkat kete sebuah. konpem setel masalah hang. kalo hang x caya , hang try je sewa kete tiap kali nak kuar dengan die, mesti die lekat balek kat hang.

A : Mane la aku nak angkat kete, study pon x abis lg.

K : hang kene pk camni, dio kua dengan membe dio naek kete, dengan hang plop die naek moto. dalam hati die tu, die nok hang lebih dr membe die. hangpa student U, level budak u date mano naek moto, moto tu zaman dak2 skolah sekarang duk bawak gi date. Dio bukan x sayang kt hang, dio sayang memang dio sayang tapi dalam diri die tu ado walaupon sikit sifat materialistik untuk hang lebih dr membe die, bru la die rs special sket, dio akan rs ado orang buleh jago dio.u
pasal sayang tu hang x yah soal la, memang dio sayang hang lg cume die nak rs special s

A : kalo cmtu memang aku kene wt macam hang suruh la.

K : Sabit tu aku kato, hang kene try bawak die date naek kete. try wat cetu sebulan dua ke. kalu die suke, memang btol la cakap aku ni. Kalu aku memang aku pi tingal lamo pompuan lagu tu. aku punye prinsip kt pompuan ceni, hang nak njoy dengan aku, hang kene susah jugok dengan aku. kalu pompuan tu x leh susoh dengan aku, memang aku tinggal terus. kalu dio nok aku balek, die kene pandai susoh dengan aku. kalu dio x leh jugok, mampuh pi dio la. pompuan bukan sorang jah dalam dunio ni, x berbaloi ikut selera dio. Pompuan yg gilo2 sayang kat hang, dio x pandang sumo kete moto apo sumo tu, hang ajak jah terus dio on.

F : Tu dio tuk guru duk turunkan ilmu . hahahaha

K : Ilmu x ilmu, ni bendo betol. Hang tu duk ulang alik wang ulu jumpo eny, penoh ko awek hang datang sini dr wang ulu ?

F : ado eh, masa hang duk lepak kat power plant kole perlis ari tu, dio datang dengan membe die molek ado eh.

K : Naseb baek ado, kalu x dop aku nak suh hang lupo jah dio. x guno hang susoh kt dio kalo dio x leh nk susah utk hang. Orang kato cinto tu x cukup sejati kalu samo x leh susoh hahahaha.

F : hahaha betol tu.

haaa tu je la ape yg aku nak share. motif aku buat post ni ? x de motif ape2 sekadar nak bgtau ape yg menarik semasa kami berbual, tu je. tapi kalo nak amik iktibar pon bole gak.. sile2...

mao away dulu msg dengan eny sayang.. salam :)
Comments
7 Comments

7 ulasan:

ezzyra berkata...

ok...aku nk komen ckit...ni pndapat aku la...aku pon xnk naik moto...bkn sbab materialistik...tp...seumur hdup aku...aku xpenah naik moto ngn kwn laki...aku org kmpung...org kmpung akan pndang serong hal2 cmni...itu dh jd adab...so...bg aku la...hal moto,keta...bkan psal materialistik semata2...mgkin dia ade sbab trsndiri...hehehe...pndapat aku je tau...

erniemusliana berkata...

uwaaaaaaaaaaa......sayang aner nek moto...bahaya...T.T
aner de sayang realistik............wekk..!!!
da ahh soh tinggal sayang..lempang laaa die..huh

Freaky berkata...

azi : hehe btol ckp mu tu, tp si kasanova tu brcakap mengenai pengalaman die je. die bukan sembang kosong men redah. si A tu nak try gune method kasanova tu. hahahaha cian si A tu.

eny : isssh ade abg suh sayang naek moto ke ? weekkk x cakap pon sayang realistik. hehe die soh tinggal kalo sayang x mao susah untuk abg, tu je sbb utama die ckp cetu. hahaha. adoi.

ezzyra berkata...

aku dok rasa cm tau je sape K 2...tp xtau sape si A...hehehe

Freaky berkata...

hehe ni K yang baru aku pasan. bukan K yang lama. new guy :D

ezzyra berkata...

oic...ingtkan K yg 2...hehehe...org bru rpanya...xtau doh la...hahaha

MiZi berkata...

agak2nya siapa si K ni ek daus.. hahahaha

 
Related Posts with Thumbnails