Rabu, 27 Oktober 2010

Mengade

Salam. entry kali ni saje nak senaraikan kelakuan atau ape2 saje yang aku rasakan sangat mengade dan agak menyampah

-Batuk dah banyak hari + makan ubat = masih x elok

-Badan asik rasa panas. Rasa macam nak tinggal dalam ais je

-Tido kejap je badan da peloh akibat panas

-Sangat mudah dan cepat berasa penat / habis tenaga

-Nak pendrive yg agak laju data transfernye

-Selera kat milo ais bertambah dengan hebatnye

-Selera makan agak menurun sket.

-Perasaan nak mencube sume operating system yg ada pada hari ni.

haaaa tu je bende yang aku x suke yang sedang berlaku skang ni. yang paling penting, aku nak rasa sejuk, nak udara dingin. My body can stay warm even in cold place coz I love it.
Comments
0 Comments

0 ulasan:

 
Related Posts with Thumbnails