Sabtu, 23 Oktober 2010

Lambat + Latest

salam kali ni mao post sumting yang agak terlambat sket dan juga sumting yang agak latest. Kebelakangan ni aku agak ketagih makan nasi goreng sotong kat kole perlis. nasi goreng sotong tu sangat sedap kerana memang sedap ( kurang ajinomoto ) dan juga aku kire agak banyak jugak la nasi tu.. kesedapan nasi goreng sotong mnyebabkan aku sentiasa makan pada setiap kali diner dan memang tu je yang aku nak makan pon. selaen nasi goreng sotong, ade gak nas goreng ayam celup tepung, nampak macam sedap jugak tapi aku x try lg. kat bawah ni ade pix ns goreng sotong.



Dalam mggu ni n beberapa hari yang lepas aku ade trlepas mrh kt kekasih aku. wuuu kejam gile aku marah kat die x tentu pasal. pastu aku minta maaf kat die n hadiahkan tedy bear kasi die riang sket ( cian die nanges semalaman ) dan kasi die ade teman. huhuhu comel kan tedy kt bawah ni ? haaa nama die bulat jr :D ( eny bg nama ) . dan die pon ade bg baju kat aku. comel an baju sayang bg :)



ok petang tadi die datang kg wai dengan kawannya ( kyna ) dan kami g makan2 kat radix chiken house jap. jumpe jap je tapi sangat hepi sebab dapat tgk wajah ceria sang puteri. oh ye sebab 2/3 hari ni aku asik batuk dan x berape nak sehat, si puteri membeli ubat dan juge tedy kecik buat diri ini. oh terima kasih ernie musliana sayang sbb amik berat :) .
Comments
2 Comments

2 ulasan:

ezzyra berkata...

mu kna tag...g blog aku...dan buat cm aku buat...

Freaky berkata...

oh ok.

 
Related Posts with Thumbnails