Selasa, 12 Oktober 2010

Hari ini

salam.. post kali ni saje na bagitau kebosanan,
kekecewaan dan kegembiraan dalam idup aku.
oh sebelum aku citer sume tu, aku ade edit address
blog aku dr aku-freaky-falcon kepada
aku-freaky... tapi bile aku test, follower da takleh
masok kt blog aku so aku tuka balek kepada
address asal dan harap2 da ok

so pasal kebosanan yang dihadapi sekarang ni,
aku memang bosan sebab takde ape nak buat sekarang ni.
tadi masa g kelas titas, bile da sampai kat pintu ternampak
notis yang menyatakan kelas hari ni tidak ade... aku sangat ]
bersyukur kerana kelas titas dibatalkan.. sumpah tak suke titas.

Tu pasal kebosanan, skang pulak pasal kekecewaan.
hehe bukan kecewa ape pon.. kecewa sbb aku tak dapat
nak download ubuntu yang paling latest iaitu
ubuntu 10.10 yg keluar pada 10.10.2010
Tapi aku x dapat nak donlod sebab
ym, skype n browser aku kene sentiasa online.. kalo teruskan
donlod, maka ym , skype n browser akan jd slow...

Bile sampai bab kegembiraan plak.. hehehe
tade ape lg yang menggembirakan aku selaen die..
yer die.. die kekasihku yang disayangi :D ..
ehem aku gembire kerana sepanjang kenal dengan die,
kami x penah putus untuk sms walaupon 1 hari ...
tiap masa duk sms patu call patu jumpe dan yg ajaibnye
idea untuk berbual sentiasa ade walaupon kadang2 aku
ketandusan idea gak tpi tu kejap je :)

hehe tu je post untuk kali ni.. see ya next time... salam
Comments
2 Comments

2 ulasan:

ezzyra berkata...

sape lecturer titas ko?

Freaky Falcon berkata...

aku pon tak tau namo dio. hahahaha

 
Related Posts with Thumbnails