Isnin, 30 Ogos 2010

Mood Merdeka + Cuti



salam.. fuhhh dah 2 hari x update blog
post yang ni kasi panjang sket la :)

erm hari sabtu dan ahad pergi ke rumah farina dan
berbuka disana.. pas berbuka g jalan2 kat banda SP

Bandar SP agak maju gak :D.. erm sepanjang duk sana aku
asik duk berkepit dengan yang tersayang je.. hehe :P
anyway terima kasih to Farina kerana sudi mengajak kami
untuk berbuka puasa di rumah anda :)


tu citer 2 hari lepas. untuk citer pada hari ni plak,
ermm camana nak citer eh ?
untuk kelas hari ni, bole kate majoriti dak kelas aku begitu hepi
memandangkan cuti raya yang semakin menghampiri dan
sambutan hari kemerdekaan pada malam ni



Malam ni malam merdeka tapi aku x g mane2 pon sebab
ase malas je nak g sambut merdeka.. ramai dak2 kelas aku
g sambut merdeka kat alor star...

Skang ni aku ngah duk menaip sambil layan lagu
kat speaker kesayangan aku. lagu Alejandro - Lady Gaga.
cam besh je lagu ni patu siap joget2 jap td... hehehe tape
joget sbb roomate aku tade dalam bilik skang ni :D

Jap lagi ase cam na g makan je sbb da lapo sangat da ni.
Tapi tatau na makan ape da...
Oh Kecomelan da sms.. mao rep dulu.
tata all.. salam :)
Comments
0 Comments

0 ulasan:

 
Related Posts with Thumbnails